Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2010 09:56 - Изповеди 7
Автор: luta4u6ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
0



Разликите във
възрастта...Постоянна тема за разговори и размисли.Аз, както можете да се
досетите, имам мнение и опит и по този въпрос.



Била съм с мъж, десет години
по-млад от мен.Беше фантастично.Свързвам сексуалното си пробуждане с този
човек.Беше страшно добър, внимателен, грижовен, отговорен.Отнасяше се с мен
като с принцеса и успяваше в 95% от случаите да прикрие, че аз съм и майката,
която той няма.Гледаше ме в очите и чакаше да кажа какво искам, като това не
означава, че не организираше нещата около себе си добре, по начина, по който
той смята за добре.Беше млад.Само който се е наслаждавал на млада кожа може да
ме разбере.Но заедно с това беше и млад.Схващате ли?Беше добър, но не и много
умен.Слушаше ме и попиваше всичко, което казвах.Не беше амбициозен.Не гореше с
моя огън...



Сега, след време мога да кажа, че
той би бил прекрасен съпруг, когото да въртиш на пръста си, ако това ти доставя
удоволствие.Но на мен ми трябва човек, който да е повече от мен и да ме води,
да поддържа желанието ми да се развивам, да се съревновавам дори.Човек, когото
да уважавам.А аз мога да уважавам само някого, доказано по-умен от мен... А то
с такъв се живее трудно...Но това е друга тема.



Била съм и с по-възрастен от
мен.Колко ли?Е, много искате да знаете.Как сте с математиката?Добре, ще ви го
кажа по този начин:



Ако когато бях с този човек бях
на години, които ще отбележим с x, то той беше с х+1
години по-възрастен от мен.Хайде да ви дам пример-Аз на 20, той на 41.Да ама аз
не бях на 20 изобщо!Бях на повече.Не бях и на 25-аз тогава си бях моногамна...На
колко съм била, била съм ...е, няма значение.



Там я имаше ерудицията, опита,
готовността да изслушва, да прави компромиси.Имаше я способността да осъзнава
дали има малък или голям проблем, дали трябва да се тормозиш емоционално или да
махнеш с ръка и да отминеш.Обаче ако в първата връзка понякога имах чувството,
че съм майка, то във втората не ме напускаше усещането, че съм детето, с което
искат да споделят всички хубави неща, които той вече знаеше.Дълбоко в себе си
потръпвах от чувството, че около мен се намира емоционален вампир.Да, той ми
показваше, както вече казах хиляди хубави неща, които той вече беше виждал и се
вглеждаше в очите ми, попиваше ентусиазма ми на новооткривател, изживяваше
втора младост чрез мен.Чак после, с днешна дата осъзнах, самият той се
заблуждаваше че му е хубаво с мен.На него му беше хубаво с възкресените спомени
от преди...А с мен тези спомени бяха живи и вълнуващи.



Не продължихме много.Взаимно се
използвахме.Аз му дадох повея на младостта, той запълни тогавашната ми нужда
някой да ме закриля, да се отнася с мен като с кристална играчка...



И до сега се чувам и с двамата,
макар и рядко.Колкото и нескромно да звучи- и двамата все още биха били с мен
пак.Но аз не искам.И в двата случая се чувствах непълноценна.И в двата случая
трябваше да  забавям темпото.Независимо
дали става въпрос в ментално или физическо отношение.А аз предпочитам да
догонвам партньора си.Само така би ми било интересно по-дълго време.Питате се
дали това не би оттегчило този партньор-аз да го догонвам?О, я стига!Мъжете
обичат, не, мъжете си умират да са лидери в една връзка.



Може би връзка с голяма разлика
във възрастта е много освежаваща и понякога дори нужна.За себе си аз съм
намерила една разлика, която напълно ме удовлетворява.



И ментално и физически.



За сега...



А онзи период с разликите го
нарекох „Султана и финеса”...



 




Тагове:   възраст,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: luta4u6ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27979
Постинги: 19
Коментари: 13
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031