Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2010 21:05 - Упс!Какво стана,мъже?
Автор: luta4u6ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 944 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.12.2010 21:07


Имало едно време, когато малките момиченца страстно мечтаели да са се родили момчета.Аз хванах от това време.Както се казва в приказките-„И аз там бях.И аз ядох и пях...”И на мен ми се искаше да съм момче.Струваше ми се, че момчетата имаха много повече права, възможности, изобщо можеха повече.

            Сега осъзнавам, че не съм свидетел само на демократичните промени в България.То даже ако се замислиш...егати промените смешни и фалшиви в това отношение.Не , не, друго се случи.И се оказа мощна и смазваща, незабележимо тиха революция.Революцията на жените.Новият Патриархат.Стана толкова извън вниманието на обществото като цяло, че мъжете изобщо не се осъзнаха и нямаха време да реагират в защита, а сега вече е късно, много е късно, мъже...

            За тези, които още не разбират за какво става въпрос, моля:

            В публичното пространство се говори за насилието над жените до такава степен, че макар самата аз от първа ръка да знам, че има такова животно, то понякога смятам, че темата се преекспонира.Говорейки за домашно насилие се разбира повече насилие над жена, а по-малко над дете.

            Когато се заговори за спиране на безплатните лекарства за онкоболните, при цялото ми уважение, в медиите се показват изключително и само жени, болни от рак на гърдата/да пази Господ!/.Месец октомври е месец за профилактични прегледи за рак на гърдата.В цялата страна.Браво!Сега навсякъде по специализирани и масови журнали има реклами за ваксина против папилома вируса, причинител на рака на маточната шийка.Браво!Жена, която не ходи редовно на гинеколог за ежегодната цитонамазка и ехография или мамография е подложена на всеобща критика от всичките, които разберат за неслучилото се.Тук няма „Браво!”

            Напоследък много по-малко се говори за рака на простатата.Никога не се говори, че има рак на гърдата и при мъже и то при тях смъртността от това заболяване е 100% просто защото за това не се мисли и от лекарите на първо четене.А мъжете не изтръпват по принцип, ако си напипат бучка по гърдите.А чакат да им мине.Е, ако е това-не минава.Упс!

            Сексизмът, който доскоро ни мъчеше нас, жените, сега съществува за да ни подпомага.Сексуално дискриминирани са вече мъжете.Не мислите така?ОК.Да, редовно по телевизията дават шивачки, които си бодат очите по много повече от 8 часа дневно за стотинки.Да, все още за еднаква работа жените ще получат по-малко, ако няма твърда ставка.Да, на ръководни длъжности има по-малко жени.Но има изключения, нали?И те стават, слава Богу, все повече.При това лавинообразно повече, ако се замислите.

Как ви се струва броя на разводите?Расте, а?Защо ли?Ами защото вече жените не искат повече да търпят.Домашно насилие; това, че мъжете приемат на драго сърце да участваме в бюджета на семейството като равноправни членове, а те не са равноправни членове в домакинските задължения.Ама я се замислете дали баща ви е мил някога за целия си живот чинии, толкова, колкото мие мъжа ви.Затова го и търпите все още.Баща ви да ви е сменял гащите като сте били бебета-може би да, ама ако е бил градската шушумига.Сега мъжете сменят памперси и стават нощем като пружинки.Щото вече така е прието.Сега мъжете знаят безпогрешно ЕГН-тата на децата си и ако душичките са болни, без запъване отговарят на въпроси колко е била температурата, какви точно антибиотици е пило детето и на какъв интервал, колко килограма е точно и какво е яло вчера и днес.Това го нямаше до скоро.

Глупави жени все още се дразнят като чуят въпроса колко известни жени учйни  има.Една Мария Кюри.Така, само на ухо, не е само тя.И има много, много повече с всеки изминал ден.Колко известни жени художнички или композиторки и т.н.има.А това за жените като шофьори е направо класика.Аз не се дразня.Даже подчертавам колко лош шофьор съм лично аз.За примери за известни жени си мълча.Защо да им отварям очите на мъжете за това как се променя света всеки миг, как всяка секунда мъжете губят някъде позиция.Ако някъде не губят е само защото ние все още не искаме да сме там.

Мисля че тази т.нар. революция започна в момента, в който жените разбраха, че и те могат да се наслаждават на секса.Могат, трябва и изискват да получат удоволствие от секса.

Вие сигурно познавате доста свободни и семейни хора.Е, имам питане.До преди 20-тина години като станеше въпрос за удовлетворяване на някого в сексуален план, къде на майтап, къде на истина, се имаше предвид онази надуваема госпожица, която е със силно удивено изражение, ако мога така по-меко да се изразя.Та сега вече да попитам.Колко ергенчета познавате да имат в къщи такова нещо.Защото аз лично познавам доста моми с вибратори.И няма да се спра само до това.В много семейства имат вибратор, като играчка за двамата партньори.Да сте чували в някое семейство да си лягат мъжа, жената и надуваема кукла?Аз не съм.Е, кой се ползва от допълнителните стимули в по-голяма степен?О!Сетих се!Отново жената.

Жените свикнахме да изискваме да сме задоволени.Даваме 100%, без да ни натискат главите и искаме отсреща също да дадат 100%.Ако може и повече.И не мълчим и не ни е срам да кажем, „Чакай, бързаш, така само не ми стига”.И не ни е неудобно да кажем            че искаме секс.Защото напоследък смятам, че това, дето мъжете се оплакват от главоболието на жените си го няма.Защо да ме боли глава, ако ще ми е хубаво.Ако е само на мъжа да му е добре, а за мен не се мисли-е, тогава главата ще започне да ме цепи.Но иначе кой се отказва, ако нещо е хубаво?!

И в момента, в който жената каже „Хайде да си лягаме.Искам те.Мисля си за това цял ден”, мъжа престава да бъде Ловец.Няма я тръпката да преследва жената, да я покори, да я завладее, да я завоюва.После да заспи, похърквайки с блаженна и леко самодоволна усмивка.Сега мъжете заспиват със страх да не би жената да каже, че не и е достатъчно и иска още веднъж.

Не им е лесно на мъжете сега.Трябва да изкарват пари, да могат да сменят нещо счупено в къщи /или да могат да си позволят да платят на някого, дето може да го направи/, да участват в домакинството, да участват във възпитанието и обучението на децата, да могат да контролират гнева си /в противен случай това е домашно насилие/, да имат кариера, да заслужат мястото си на лидер в семейството, защото жените все пак искаме силен мъж до себе си...И да са невероятно добри любовници.Защото жената има право да бъде задоволена както и мъжа.Защото ако мъжът стане длъжник по отношение на оргазмите на жена си, ще се окаже собственик по отношение на рога.Или ще получи покана за развод.Защото жените вече не търпим ерзаци в живота си.Искаме най-доброто.Искаме истинското.Искаме всичко и сега.С готовност и да даваме.

Понякога се питам не започнахме ли да мачкаме много мъжете.И колко още могат да издържат.Защото новото статукво е по причина на това, че повече не искахме да живеем по старому.Те кога ще се сетят, че бастионите им паднаха и сега властта е в наши ръце.На жените.





Гласувай:
0



1. paconi4 - Не знам!
30.07.2011 15:20
Не знам какво става напоследък ,но наистина жените вече не се държат като жени.А когато това писне а момента вече наближава ....да няма сърдити жени.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: luta4u6ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27985
Постинги: 19
Коментари: 13
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930